PSDDude Photoshop Tutorials

Saturday, March 19, 2011

ANOTHER BLAST FROM THE PAST


'FRANTIC FUSION' (2003)
"DISEASE"

{lyrics by matchbox twenty}

mechanical pencil + drawing pen + marker + photocopy machine + digital (2003) APO?

[taken from my deviantART gallery]

10 comments:

  1. ape mksud frantic fusion???hehe

    ReplyDelete
  2. maaf, insya'allah saya akan jawab kemudian nanti.. kena cari kamus balik~

    ReplyDelete
  3. kudos untuk asap rokok bertypography tu bro!

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum,
    bleh tlong ajr tak mcm mna nk lukis muka prmpuan,sbb bla sya lukis je msti nmpak cm lelaki hehe
    apa yg mmbezakan struktur muka laki2 dan wanita?

    harap abg oren sudi la mengjar hehe
    assalamualaikum n makaseh :D

    ReplyDelete
  5. mintak izin nak paki gambor nie kat profile...
    hehe..

    ReplyDelete
  6. syibarumiz - wa'alaikumussalamwarahmatullah... insya'allah kalau ada masa nanti aku kan postkan sesuatu yang mungkin boleh membantu.. stay tuned~

    alpha - please feel free to~

    ReplyDelete
  7. suke dengan si sera tu...ada makna disebalik wajah...;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...